Všeobecné obchodní podmínky
VŠEOBECNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY
platné pro prodej zboží a produktů prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.glamourgardencosmetics.cz
Prodávajícím je provozovatel e-shopu společnost
Glamour Garden Cosmetics s.r.o.
IČO: 19865708
se sídlem V Zahradách 1084, Dobřichovice 252 29, Česká republika
vedená u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 392627 (dále jen „společnost“).
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané prostřednictvím internetového obchodu společnosti mezi společnosti a jinou fyzickou osobou jež není podnikatelem nebo jménem a na účet takovéto osoby (dále jen „klient“).
Internetový obchod je provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.glamourgardencosmetics.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží nebo produkty od společnosti, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží a produktů v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky společnosti umístěné na adrese www.glamourgardencosmetics.cz (dále jen „webová stránka“ nebo „web“) a další související právní vztahy.
1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.6. Znění obchodních podmínek může společnost měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. Veškerá prezentace zboží a produktů umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a společnost není povinna uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
2.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Společnost není plátcem daně z přidané hodnoty. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost společnosti uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky a Slovenské republiky. V případě dodání zboží do zahraničí (mimo Slovenskou republiku) budou klientovi účtovány náklady spojené s balením a dodáním zboží podle skutečných nákladů společnosti, a to po předchozím odsouhlasení takto vyčíslených nákladů.
2.4. Produkt znamená online kurz, webinář a jiný produkt s digitálním obsahem, který je předmětem kupní smlouvy uzavírané přes Webové rozhraní. Produkt může být buď úplatný (cena představuje odměnu za zpřístupnění), nebo bezúplatný – zdarma (namísto ceny klient poskytuje osobní údaje). Smlouva o poskytování produktů s digitálním obsahem, je uzavírána mezi společnosti a klientem a jejímž obsahem je povinnost zpřístupnit produkt k užívání pro vlastní potřebu klienta a klient má povinnost zaplatit cenu nebo poskytnout své osobní údaje.
2.5. Pro objednání zboží nebo produktu vyplní klient objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- identifikačních údajích klienta v rozsahu: jméno, příjmení,
- doručovací adrese pro doručení zboží,
- kontaktních údajích v rozsahu: e-mail, telefon,
- objednávaném zboží (objednávané zboží klient specifikuje v objednávkovém formuláři, respektive kupované zboží vloží prostřednictvím webového rozhraní obchodu do „nákupního košíku“),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží , a
- délka zpřístupnění produktu (v případě produktu s digitálním obsahem)
(dále společně jen jako „objednávka“).
2.6. Před zasláním objednávky je klientovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky klient vložil, a to i s ohledem na možnost klienta zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávka se provádí odesláním objednávkového formuláře s příslušnými údaji (druh, množství, a další doplňující údaje) kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Údaje uvedené klientem v objednávce jsou společností považovány za správné. Společnost neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení klientovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klienta uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa klienta“). Toto potvrzení je pouze informativního charakteru.
2.7. Společnost je vždy oprávněna v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat klienta o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
2.8. Smluvní vztah mezi společnosti a klientem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je společností zasláno klientovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klienta. Klient bere na vědomí, že v důsledku výslovného vyloučení aplikace ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku odesláním objednávky nevzniká klientovi právní nárok na uzavření kupní smlouvy a společnost tak není povinna kupní smlouvu s klientem uzavřít, a to především v situaci, pokud klientem objednané zboží není skladem. Tím však není dotčeno právo společnosti neuzavřít kupní smlouvu také na základě jakýchkoliv jiných skutečností (to znamená i bez udání důvodu nebo v případě limitovaných akcií). V případě neuzavření kupní smlouvy bude na kontaktní e-mail klienta odesláno potvrzení o nepřijetí (stornování) objednávky ze strany společnosti.
2.9. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
2.10. Společnost si vyhrazuje právo odmítnout objednávku klienta, který v minulosti řádně a včas neuhradil závazně objednané zboží nebo produkt.
3. CENA ZBOŽÍ A PRODUKTŮ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Cenu zboží a produktů a případné náklady spojené s dodáním dle kupní smlouvy může klient uhradit společnosti následujícími způsoby:
- Bezhotovostně bankovním převodem na účet specifikovaný prodávajícím (dále jen „účet společnosti“);
- Platební kartou.
3.2. Společně s kupní cenou je klient povinen zaplatit společnosti také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3.3. Společnosti nepožaduje od klienta zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 3.7. obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy. V případě zvolení způsobu platby platební kartou bere klient na vědomí, že částka k úhradě bude z platební karty stržena přímo v okamžiku transakce.
3.5. V případě bezhotovostní platby je klient povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet společnosti.
3.6. Společnost upozorňuje klienta, že společnost nezasílá zboží na dobírku a že cena zboží je splatná vždy před vznikem smluvního vztahu. Zaplacení kupní ceny je podmínkou účinnosti kupní smlouvy. Do zaplacení kupní ceny není společnost povinna odeslat zboží klientovi.
3.7. Společnost je oprávněna, zejména v případě, že ze strany klienta nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 2.7.), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží klientovi. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
3.8. Případné slevy z ceny zboží a produktů poskytnuté společnosti klientovi nelze vzájemně kombinovat.
3.9. Společnost vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy klientovi daňový doklad – fakturu bez DPH po přijetí objednávky a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu klienta.
3.10. Pokud nedojde k úhradě ceny ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, kupní smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.
4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
4.1. Klient bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání klienta nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil a o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4.
4.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má klient v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči společnosti (e-mailem na adresu info@glamourgarden.cz) odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být společnosti odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může klient zasílat mimo jiné na adresu elektronické pošty společnosti zveřejněné v on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.glamourgardencosmetics.cz. Klient může od kupní smlouvy odstoupit prostřednictvím vzorového formuláře na odstoupení, jenž je k dispozici na webových stránkách.
4.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být klientem společnosti vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy společnosti. Odstoupí-li klient od kupní smlouvy, nese klient náklady spojené s navrácením zboží společnosti, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
4.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek vrátí společnost peněžní prostředky přijaté od klienta do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy klientem, a to stejným způsobem, jakým je společnost od klienta přijala. Společnost je taktéž oprávněna vrátit plnění poskytnuté klientem již při vrácení zboží klientem či jiným způsobem, pokud s tím klient bude souhlasit a nevzniknou tím klientovi další náklady. Odstoupí-li klient od kupní smlouvy, společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky klientovi dříve, než mu klient zboží vrátí.
4.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je společnost oprávněn jednostranně započíst proti nároku klienta na vrácení kupní ceny.
4.6. V případech, kdy má klient v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je společnost také oprávněna kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží klientem. V takovém případě vrátí společnost klientovi kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený klientem.
4.7. Je-li společně se zbožím poskytnut klientovi dárek, je darovací smlouva mezi společnosti a klientem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy klientem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a klient je povinen spolu se zbožím společnosti vrátit i poskytnutý dárek.
4.8. Společnost je oprávněna odstoupit od smlouvy v případě že z důvodu technické chyby nebo omylu bude na e-shopu u zboží uvedena cena objektivně a zjevně nepřiměřená. Je-li ovšem cena zboží objektivně a zjevně nepřiměřená, resp. výrazně nižší, než jsou obvyklé limity ceny zboží, je klient povinen ujistit se u společnosti (např. telefonicky, e-mailem), zda tato cena skutečně platí.
Odstoupení od smlouvy u produktů s digitálním obsahem
4.9. Obecně platí, že pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (tedy mj. přes internet), má klient, dle § 1829 OZ právo od smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. V případě objednávky úplatného produktu s digitálním obsahem je v objednávkovém formuláři zaškrtnuto políčko a text „Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů. U produktu s digitálním obsahem odesláním objednávky souhlasíte se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy“, klient nemá podle § 1837 písm. l) OZ právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz. Jedná se o projev vůle klienta a je vyjádřen zaškrtnutím políčka v objednávkovém formuláři.
4.10. V případě, že digitální obsah produktu nebude klientovi během 14 dnů od uzavření Smlouvy zpřístupněn, pak během této 14denní lhůty má klient právo od kupní smlouvy i bez udání důvodu odstoupit. Lhůta je zachována, pokud oznámení o odstoupení klient odešle nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Klient může od kupní smlouvy odstoupit prostřednictvím vzorového formuláře na odstoupení pro produkt s digitálním obsahem, jenž je k dispozici na webových stránkách. Odstoupit od Smlouvy může klient zasláním vyplněného formuláře, na emailovou adresu uvedenou ve VOP. Odstoupit od Smlouvy, jejímž předmětem je Produkt zdarma, může klient tím, že se odhlásí z e-mailové databáze (odhlásí se kliknutím na příslušný odkaz, který je na konci každého zaslaného e-mailu).
4.11. Je-li předmětem kupní smlouvy úplatný Produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy společnost potvrdí jeho přijetí. Cena bude klientovi vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Vzhledem k tomu, že odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné jen tehdy, nebyl-li digitální obsah produktu klientovi zpřístupněn, nevznikají klientovi žádné náklady spojené s jeho vrácením. Jakékoli náklady, které by klientovi v souvislosti s odstoupením od smlouvy případně vznikly (např. náklady spojené se zasláním oznámení o odstoupení), nese ze zákona klient.
4.12. Klient může od kupní smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo smlouvou. Společnost je oprávněna od smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení povinností klienta ze smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do webového rozhraní, porušení autorských práv, povinnosti mlčenlivosti a v dalších případech stanovených zákonem. V případě odstoupení od smlouvy je společnost oprávněna okamžitě klientovi digitální obsah produktu znepřístupnit a požadovat náhradu škody, pokud společnosti z porušení povinností klienta vznikla.
4.13. Je-li společně s Produktem poskytnut jako dárek klientovi bonus, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti. V důsledku toho je společnost oprávněna klientovi okamžitě zrušit přístup k bonusu, případně má klient povinnost bonus bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, vrátit. Veškeré bonusy jsou zpřístupněny spolu se zpřístupněním produktu, není-li na webové stránce u produktu uvedeno jinak.
5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
5.1. Společnost zajišťuje doručení zboží klientovi prostřednictvím dopravy zboží zajišťované ze strany třetí osoby.
5.2. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku klienta, nese klient riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.3. Je-li společnost podle kupní smlouvy povinna dodat zboží na místo určené klientem v objednávce, je klient povinen převzít zboží při dodání.
5.4. Zboží bude klientovi doručeno nejpozději do třiceti (30) dnů od uzavření smlouvy, nedohodne-li se společnost s klientem jinak.
5.5. V případě, že je z důvodů na straně klienta nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je klient povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží a jeho uskladněním, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.6. Při převzetí zboží od přepravce je klient povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí klient zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu klient stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
5.7. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky společnosti, jsou-li společností vydány.
Zpřístupnění produktu s digitálním obsahem
ZPŮSOB ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
5.8. Digitální obsah produktu je klientovi zpřístupněn zasláním odkazu na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.
5.9. Pokud je na webové stránce u konkrétního produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního obsahu (např. zasláním odkazu na uzavřenou facebookovou skupinu, kde bude digitální obsah sdílen), bude klientovi digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.
ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
5.10. Na webové stránce může být u produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn. V takovém případě bude klientovi digitální obsah produktu zpřístupněn v takto předem oznámený den.
5.11. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění digitální obsahu na zvoleném způsobu platby. V případě, že cena produktu je hrazena bankovním převodem na účet společnosti, digitální obsah je klientovi zpřístupněn do 3 pracovních dnů od připsání ceny na účet společnosti. V případě plateb platební kartou bude klientovi digitální obsah zpřístupněn obratem po připsání příslušné částky na účet společnosti. Digitální obsah produktu zdarma je klientovi zpřístupněn obratem po uzavření smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci.
DÉLKA PŘÍSTUPNOSTI DIGITÁLNÍHO OBSAHU
5.12. Na webové stránce může být u produktu uvedeno, jakou dobu má klient k digitálnímu obsahu přístup. V takovém případě je klientovi digitální obsah produktu přístupný po takto předem oznámenou dobu.
5.13. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, má klient digitální obsah přístupný navždy. To neplatí pro webináře nebo online kurzy zdarma, k jejichž digitálnímu obsahu má klient přístup pouze v den a čas, který je na webové stránce uveden.
AKTUALIZACE DIGITÁLNÍHO OBSAHU
5.14. Digitální obsah produktu je klientovi zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době uzavření smlouvy, která nebude aktualizována.
5.15. V případě aktualizace, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah produktu bez vad po celou dobu trvání smlouvy nebo (u digitálního obsahu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu), aby byl bez vad po dobu, po kterou klient může rozumně očekávat. V takovém případě společnost klienta upozorní, že je dostupná aktualizace, jakým způsobem ji klient může provést a že v případě jejího neprovedení nemá klient práva z vady, která vznikne pouze v důsledku neprovedené aktualizace.
FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ
5.16. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti dispozici hardwarové a softwarové vybavení klienta, umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu docx, pdf a obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí).
5.17. Za propojení digitálního obsahu produktu s digitálním prostředím nese odpovědnost klient.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Je-li klientem spotřebitel, ustanovení § 1923, 2106 a 2107 se nepoužijí.
6.2. Společnost odpovídá klientovi, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména společnost odpovídá klientovi, že v době, kdy klient zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které společnost nebo výrobce popsal nebo které klient očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití společnost uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6.3. Ustanovení uvedená v čl. 6.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí klientem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
6.4. Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Klient je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
6.5. U zboží s uvedeným datem použitelnosti, minimální trvanlivosti nebo doby, do které mý být zboží spotřebováno, na obalu zboží, je klient oprávněn vytknout vadu do data použitelnosti, minimální trvanlivosti nebo doby, do které mý být zboží spotřebováno, uvedené na tomto obalu zboží. Klient musí dodržet podmínky skladování takového zboží. V případě reklamace tohoto zboží by klient neměl obal zboží otevřít, s výjimkou případů, kdy je to nutné pro zjištění vady.
6.6. Práva z vadného plnění uplatňuje klient u společnosti v sídle nebo místě jeho podnikání.
7. REKLAMACE
7.1. Práva z vady je klient oprávněn uplatnit reklamaci e-mailem na adresu info@glamourgarden.cz, a to bez zbytečného odkladu od zjištění příslušné vady. V oznámení vad je nutno uvést jaké zboží či plnění vykazuje vady, v čem konkrétně vady spočívají a za jakých okolností se na předmětu plnění projevily. Do předmětu emailu je nutné napsat "reklamace" a číslo reklamované zásilky. Do těla emailu je nutné popsat problém a případně přidat fotografii.
7.2. Uplatnil-li klient reklamaci, společnost mu neprodleně vystaví písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy klient reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace klient požaduje a kontaktní údaje klienta pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se společnost s klientem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí třiceti (30) denní lhůty (nebyla-li dohodnuta lhůta delší) může klient od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Společnost je povinna vydat klientovi potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
7.3. Koupi zboží je klient oprávněn prokázat fakturou – daňovým dokladem, případně předávacím protokolem, popřípadě potvrzením objednávky, kterými bude doloženo, že reklamované zboží bylo dodáno společnosti, popř. jiným věrohodným způsobem. Vada, která je předmětem reklamace, musí být jasně a co nejpřesněji specifikována a sepsána zejména jejím popsáním a uvedením způsobu, kterým se vada projevuje. Reklamované zboží musí být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní.
7.4. U oprávněné reklamace náleží klientovi náhrada účelně vynaložených nákladů.
7.5. Společnost rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do třech (3) pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.
7.6. Klient je povinen převzít si reklamované zboží do třiceti (30) dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je společnost oprávněna účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet klienta. Na tento postup musí společnost klienta předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.
Reklamace u produktů s digitálním obsahem
7.7. Po zpřístupnění produktu klient co nejdříve zkontroluje funkčnost a dostupnost jeho digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, kontaktuje společnost. Může se stát, že digitální obsah je krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován bez předchozího upozornění.
7.8. Pokud produkt nebo přístupové údaje klient nenalezne ve své e-mailové schránce (včetně složek „hromadné“ a „spam“) v čase uvedeném ve VOP (viz „Čas zpřístupnění digitálního obsahu“), klient kontaktuje společnost.
7.9. V případě, že digitální obsah produktu není ve shodě s kupní smlouvou, klient má právo z vadného plnění v souladu s příslušnými ustanoveními OZ.
7.10. Práva z vadného plnění klientovi nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením produktu. Dále klientovi práva z vadného plnění nenáleží v případě neprovedených aktualizací (více v bodě VOP – „Aktualizace digitálního obsahu“). Společnost rovněž neodpovídá za nedostupnost nebo jiné vady digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí (tedy v případě, že klient nemá potřebné technické a programové vybavení nebo síťové připojení uvedené ve VOP v části „Funkčnost digitálního obsahu, technické a programové vybavení“). Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má klient zákonnou povinnost poskytnout nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro klienta co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má klient práva z vadného plnění jen tehdy, prokážete-li, že digitální obsah produktu není ve shodě s kupní smlouvou.
7.11. Práva z vadného plnění (reklamaci) může klient uplatnit prostřednictvím e-mailového kontaktu společnosti.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Klient nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
8.3 Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi společností a klientem z kupní smlouvy.
8.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15,120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.5. Společnost je oprávněna k prodeji zboží a produktů na základě živnostenského oprávnění s místně příslušným živnostenským úřadem. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.6. Klient tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
8.7. Klient bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Klient se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
8.8. Digitální obsah produktu je autorským dílem, jehož autorem je společnost. Digitální obsah je zpřístupněn klientovi pro osobní potřebu. Není možné jej (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, bez předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.
8.9. V případě porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti je společnost oprávněna digitální obsah Produktu klientovi znepřístupnit a požadovat náhradu škody, která v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.
8.10. Klient není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků společnosti a který je v souladu s jeho určením.
8.11. Jakékoli hodnocení produktů s digitálním obsahem nebo společnosti (recenze), které je uvedeno na Webové stránce, pochází od osoby, které byl digitální obsah produktu skutečně zpřístupněn. Společnost má přehled o uživatelích, kterým byly jednotlivé produkty zpřístupněny, a v případě pochybností lze nahlédnout do evidence potvrzených objednávek, zda dané osobě, která recenzi poskytla, byl produkt skutečně zpřístupněn. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Na webové stránce nemusí být uvedeny všechny recenze.
8.12. Klient bere na vědomí, že společnost nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
8.13. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
8.14. Další práva a povinnosti stran související s ochranou osobních údajů upravuje dokument “Zásady ochrany osobních údajů”.
9. DORUČOVÁNÍ
9.1. Klientovi může být doručováno na elektronickou adresu klienta.
10. ZÁKAZNICKÝ ÚČET
10.1. Na základě registrace klienta provedené v internetovém obchodě může klient přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může klient provádět objednávání zboží. Klient může objednávat zboží také bez registrace.
10.2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené klientem v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou společností považovány za správné.
10.3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Společnost nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
10.4. Klient není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
10.5. Společnost může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když klient svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy klient poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
10.6. Klient bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení společnosti, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
11.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje společnost prostřednictvím elektronické adresy info@glamourgarden.cz. Informaci o vyřízení stížnosti klienta zašle společnost na elektronickou adresu klienta.
11.4. Kupní smlouva, resp. potvrzení objednávky včetně obchodních podmínek, je archivována společností v elektronické podobě a není přístupná.
11.5. Kontaktní údaje společnosti: adresa pro doručování Glamour Garden Cosmetics s.r.o., V Zahradách 1084, Dobřichovice, 252 29, adresa elektronické pošty info@glamourgarden.cz.
V Dobřichovicích dne 16.7.2025